











Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Prosimy o skontaktowanie się telefonicznie bądź mailowo w celu ustalenia adresu zwrotu reklamowanego produktu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo w celu ustalenia adresu do zwrotu, wyślij go na ustalony adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania).
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.
Zwrot nie jest możliwy w przypadku zakupu na firmę (FV).